Każdy klient, w momencie zakupu kotła, kolektora słonecznego, stacji uzdatniania, pompy ciepła może skorzystać z promocyjnego pakietu obniżającego koszty serwisu. W pakiecie - serwis gwarancyjny jest tańszy, łącznie z obniżeniem ceny za dojazd serwisanta.

Osoby, które nie zakupiły u nas urządzeń, także mogą skorzystać z powyższego pakietu – w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym urządzenia.

Pakiet zawiera:

  • autoryzowane pierwsze uruchomienie,
  • bezpłatny wyjazd do awarii
  • przegląd roczny gwarancyjny
  • drugi przegląd roczny gwarancyjny

Dzięki temu:

  • zachowana jest gwarancja urządzenia
  • zachowana jest optymalna i bezpieczna praca kotła
  • zapewnione jest stałe wsparcie serwisanta
  • są niższe koszty serwisu
  • zapewniony jest regularny, rzetelny serwis dzięki czemu możliwe jest zapobieżenie potencjalnej awarii i przedwczesnej wymianie części

 

Pakiet wykupowany jest jednorazowo w momencie zakupu w/w urządzeń i obejmuje koszty usług jak i dojazdu serwisanta.

W pakiet nie są wliczone części eksploatacyjne.

Po okresie gwarancyjnym, serwis może być prowadzony wedle życzeń klienta.

Skontaktuj się z nami w celu poznania szczegółów.